Konkretisera verksamhetsplanen

Igår sparkade förbundsstyrelsen (FS) av det nya verksamhetsåret med att bada i vedeldadbastu ute på Fyrishovsbadet. Ska erkänna att jag är lite svag för bastu. Konstigt att man tycker att det är skönt att sitta och svettas i 80 grader för att sedan springa ut och hoppa i en kall badtunna. Ingen verkar dock ha blivit drabbad av någon förkylning!

Klockan 08:00 dukades frukost upp idag för FS på kansliet. Klockan 09:00 började det första helgmötet för FS. Jag öppnade mötet och inledde med en miniutbildning om hur Ung Pirat fungerar, vilka arbetsmetoder vi bör använda samt att prata om de utmaningar vi har under året. Jag trycker mycket på organisations syfte kring politik och att engagera medlemmarna i den politiska verksamheten.

En av de viktigaste punkterna på dagordningen är att börja konkretisera årets verksamhetsplan. Ung Pirats verksamhetsplan kan ni läsa här. När vi är klara med hur vi tänker göra kommer det att publiceras information, eventuellt på vår nya hemsida!

Ikväll bär det av till Mab gasquen.

Lite bilder från idag, håll till godo!

Märkt ,

2 tankar om “Konkretisera verksamhetsplanen

  1. Erik Lönroth skriver:

    Härligt att se att ni är på G!

    Jag fick problem att läsa verksamhetsplanen i open office, men det kan vara min dator. Texten kollapsade på något konstigt sätt.

    Lycka till i fortsättningen också!

  2. Gustav skriver:

    Hej Erik:

    oj det ser inte alls bra ut. Det var den enda färdiga versionen av filen, får ta och göra om allt igen!

Lämna en kommentar