Två år senare

För två år sedan påbörjade jag min kandidatuppsats i nationalekonomi nere i Lund. I samband med det blev jag vald till förbundsordförande i Ung Pirat. Uppsatsen fick gå i stå. Gillar dock inte att lämna saker ogjort, har retat mig på att uppsatsen aldrig blev klar. I vintras tog jag mig i kragen. Efter många timmar var uppsatsen redo att skickas in.

Försvarade igår uppsatsen Går priset ner på bredband med fler tjänsteleverantörer i ett stadsnät? Det känns väldigt bra. Alltid kul när man ror projekt i hamn.

Uppsatsen kommer att publiceras om en vecka. Ska skriva till ett abstract så att den blir lättare att hitta för sökmotorerna.

Taggad , ,

3 thoughts on “Två år senare

  1. Vanja skriver:

    Grattis! Mamma

Kommentera

