Får valberedningens förtroende

Ikväll publicerade valberedningen sitt förslag på förbundsstyrelse 2011. I förslaget får jag förtroendet som ordförande. Jag känner mig ödmjuk och glad inför detta.

Valberedningens förslag till förbundsordförande 2011 är Gustav Nipe. Som en av pionjärerna i Ung Pirat har han ett mångårigt engagemang i förbundet. Han är en positiv och engagerande visionär och har länge varit en styrka i förbundsstyrelsen. Gustavs ledord är att engagera och inspirera vilket kommer kompletteras väl av en väldigt strukturerad och fokuserad sekreterare.

Jag står fast vid det manifest jag skrev. Ung Pirat ska bli mer politiskt.

One thought on “Får valberedningens förtroende

  1. […] Får valberedningens förtroende « Do or die – Fett med grattis till @h0ssi som är valberedningens förslag till förbundsordförande för Ung Pirat! […]

Kommentera

